Blå Måndag.

Orly angel eyes.
Här kommer 3 lager Orly angels eyes ovanpå 2 lager Opi´s unforgreta-bly-blue.
Har jag blivit blase´ eller är det lite halvljummet?
Kanske vinner det på att vara på naken nagel eller iaf utan underkläder. För jag har ju sett jättfina biler på det. Men det provar jag en annan gång.

Men vad jag älskar Orly´s flaskor oj, dom är ju kanonlätta att öppna med den gummerade korken.
Lite rinnig men inte jobbig, bra att måla med och torkade fort. Me like. För mer blått kolla in http://nailme.blogg.se/

Dålig fokus på naglarna kanske.
Skugga.


Skugga.

Nu kom solen nästan..


Här är solen lite mer.


Här är den så strålande den kan denna dag och då skuggar jag själv:(

Här fick jag till det iaf.
Lite suddig.



Skapplig!
Som avslutning en kelsjuk Zelda.




Kommentarer

  1. Åh, det här gillar jag så skarpt!
    Kul att du var med idag!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Den är inte så dum, jag gillar det mer nu när jag tittar ner på naglarna än i början.

      Radera
  3. Jag tycker det ser fint ut men allra finast är såklart Zelda!:) Vår lilla gosa får ofta för sig att hon ska posera med magen i vädret när jag fotar naglarna och det är ju perfekt tajming såklart, bara att knäppa några bilder på henne med:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag dom vill ju också bli fotade, och klart dom får. Är nåt lurt med all nagelnördar och deras katter.

      Radera
    2. Ja det verkar helt klart finnas ett samband mellan att vars galen i katter och nagellack:)

      Radera
    3. Hehe ja...är du Norrlänning förresten? Om du säjer vars eller så var det bara skrivfel:)
      Jag är även dialektnörd;) Älskar dialekter.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg