Kiko 520.

Härlig blå färg som jag säkert har någon liknande av, märkligt att man alltid köper likadana färger hela tiden.
2 lager med ett bra och lättlackat lack.
 Vi hade en bil en gång i exakt den här kulören, oj vad jag älskade den för lackens skull. Blå metallic på åttitalet, det var grejer det.
Blir inte spaminlägg idag vad gäller just bilder, pga att jag var för snabb och radera i mobilen för en gångs skull. Var säker på att jag redan överfört alla bilder, men det hade jag visst inte. Men ni förstår hur färgen är ändå.
Köpt i Kikobutik i Berlin, troligen i Alexa för max 30 kr.
Blå Måndag hos Tove blir det nog idag, vilket inte hör till vanligheten.








Kommentarer

  1. Jättefin färg! Jag ska till Tyskland i Oktober och då ska jag minsann ta en sväng till Kiko :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska du ner till Oktoberfesten kanske, härligt. Hittar du Rival de loop lack, så kan jag klart rekommendera dom också.

      Radera

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad över kommentarer så klottra gärna nåt.

Populära inlägg